Clases online de
Valenciano
Traducció i correcció de textos en valencià / català i preparació per a exàmens JQCV, EOI i CIEACOVA
Para alumnos de:
Bachillerato, Universidad, Adultos
El meu nom és Vicent, i treballe d’investigador en un Institut Tecnològic de la UPV. No obstant això, en el meu temps lliure em dedique a fer correccions i traduccions, especialment de llenguatges d'especialitat cientificotècnics (manuals, TFG, TFM...) i classes de suport per a l'obtenció dels principals exàmens de valencià: JQCV, CIEACOVA i EOI, en els nivells B2, C1 i C2, a banda de preparar els certificats d'especialitat de la JQCV (Correcció de Textos, Llenguatge Administratiu i Llenguatge als Mitjans de Comunicació). En concret, dispose dels títols de valencià següents:
- Certificat C2 de la JQCV
- Certificat C2 de CIEACOVA
- Certificat C2 de l'EOI
- Capacitació per a la Docència en Valencià per la UA
- Curs de correcció de textos en català de la UIMP
- Certificat de Correcció de Textos JQCV
- Certificat de Llenguatge en els Mitjans de Comunicació JQCV
- Certificat de Llenguatge Administratiu JQCV
La meua metodologia està adreçada especialment a gent adulta que no disposa de molt de temps per a dedicar a la matèria i vol, siga per gust o per necessitat, obtindre un títol oficial de valencià. Es tracta de combinar dos elements cabdals que solen fallar entre els usuaris passius de la llengua, que l'entenen però no la solen parlar sovint:
a) Pràctica de l'escriptura mitjançant redaccions que s'envien de forma telemàtica i es tornen corregides, atorgant les puntuacions reals detallades per aspectes, pel mateix mitjà.
b) Classes telemàtiques per a revisar dubtes sorgits de les redaccions o altres, i pràctica oral.
Contacta sin compromiso
-
-
- Todos sus datos están verificados (dirección de correo electrónico, teléfono de contacto, ubicación y referencias) y experiencia demostrable como profesor.
- Además, dispone de un número muy elevado de valoraciones positivas y responde a los alumnos interesados rápidamente.
- Los profesores con este distintivo han conseguido el más alto nivel de nuestro programa de confianza, llevan años impartiendo clase y su trayectoria es impecable.
Disponibilidad horaria de Vicent
|
Lunes |
Martes |
Miércoles |
Jueves |
Viernes |
Sábado |
Domingo |
07:00 |
|
|
|
|
|
|
|
08:00 |
|
|
|
|
|
|
|
09:00 |
|
|
|
|
|
|
|
10:00 |
|
|
|
|
|
|
|
11:00 |
|
|
|
|
|
|
|
12:00 |
|
|
|
|
|
|
|
13:00 |
|
|
|
|
|
|
|
14:00 |
|
|
|
|
|
|
|
15:00 |
|
|
|
|
|
|
|
16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
17:00 |
|
|
|
|
|
|
|
18:00 |
|
|
|
|
|
|
|
19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
21:00 |
|
|
|
|
|
|
|
22:00 |
|
|
|
|
|
|
|
23:00 |
|
|
|
|
|
|
|