Ara farà dos anys que fem classe i tot genial. Jo no se llegir partitures i l’angelina s’ha adaptat perfectament i m’ha ensenyat a tocar peçes complicades sense aprendre a llegir. 10/10 molt contenta
Ver más
Ver menos