user photo
Sara
Profesor verificado Profesor verificado
48 valoraciones
30/h
Contactar
teacher
30/h
Contactar
Localidad Barcelona Capital
Clases de Catalán Profesor verificado Profesor verificado
48 valoraciones
verified Datos verificados time más de 10 años dando clase Tasa de respuesta <strong>81%</strong> Tasa de respuesta 81%
Los alumnos de Sara opinan: Los alumnos de Sara opinan:
Muy contento con Saea. Excelente profesora. Me ayudó a sacar el C1 de catalán. Un placer conocerla.
Muy contento con Saea. Excelente profesora. Me ayudó a sacar el C1 de catalán. Un placer conocerla.
Ver más
Precio
Precio
30 €/h
Niveles de las clases
Niveles de las clases
Primaria
ESO
Bachillerato
Universitarios
Adultos
Disponibilidad
Lu Ma Mi Ju Vi Do
Mañana
Mediodía
Tarde
Comparte a este profesor

Filòloga catalana imparteix classes a tots nivells (Barcelona ciutat)

Descripción del anuncio
Filòloga catalana i correctora lingüística imparteix classes a tots nivells (ESO, Batxillerat, C1, C2 i universitat).

També us puc ajudar a redactar els vostres treballs universitaris, així com també fer-vos la correcció ortogràfica. Fa més de 17 anys que soc professora d'institut a Barcelona (ESO i Batxillerat). Soc funcionària docent. Tinc materials elaborats amb solucions per a tot tipus de temàtiques (llengua i literatura catalanes) i nivells.

A part, tinc una plataforma de cursos en línia de llengua catalana, de la qual en soc la creadora de tots els materials. Poseu "Sara Marugan" o bé “Cursos de català” al Google i em trobareu. Els cursos estan actius l’any i hi ha tots els nivells de català: A1-A2, B1-B2, C1 i C2.

Si us interessa aprendre la llengua catalana, perfeccionar-la i, sobretot, entendre-la i parlar-la, amb els cursos en línia aprendreu l’essència perquè el perfeccioneu des del principi sense errors, amb la pronunciació correcta, i d’una manera eficaç. Tots els cursos intensius tenen una durada aproximada d'entre 120 hores i 300 hores.

Els cursos són totalment virtuals i treballareu de forma molt intuïtiva mitjançant una plataforma oberta 24 h els 7 dies de la setmana. Podeu treballar des de casa vostra, l'oficina o en el vostre lloc de vacances. Trobareu apunts, esquemes, resums, exercicis amb solucions, test... No perdeu aquesta oportunitat per treballar de manera autodidacta amb materials exclusius fets per mi!
48 valoraciones de alumnos y ex-alumnos de Sara
J
F
C
Joan Porret y otras 47 personas recomiendan a Sara
J
Joan Porret
Muy contento con Saea. Excelente profesora. Me ayudó a sacar el C1 de catalán. Un placer conocerla.
Ver más
Ver menos
F
Fernanda Gutiérrez
Excelente profesora. Muy atenta.
Ver más
Ver menos
C
Cristhian
Sara és una professora excepcional. Ho fa molt bé i es nota la passió que té pel que fa i la repercussió positiva en els alumnes. Superrecomanable.
Ver más
Ver menos
Ver todas las valoraciones
Reconocimientos
Profesor verificado
Profesor verificado Sara tiene el Perfil Verificado
Estás identificado cómo
¿No eres {0}?
Ver teléfono
dislike ¿Hay algún error en este perfil? Cuéntanos Muchas gracias por tu ayuda