Perfil de Colette Sena Blanco

user photo
Colette
Profesor verificado Profesor verificado
★★★★★
14 valoraciones
20 €/h
Contactar
Sobre mí
Mis clases
Valoraciones
Contacto

Sobre mí

Bon dia a tots i totes,

Soc Colette i tinc més de 25 anys d'experiència en la docència tant en adolescents com en adults.

Soc Llicenciada en Filologia Hispànica (especialitat de valencià), Mestre de Valencià, Capacitació, C2 (JCQV) i ara per ara, treballe com a professora per als cursos de la JQCV que ofereix Política Lingüística a les Conselleries. També estic al tribunal examinador per a l´a...
Bon dia a tots i totes,

Soc Colette i tinc més de 25 anys d'experiència en la docència tant en adolescents com en adults.

Soc Llicenciada en Filologia Hispànica (especialitat de valencià), Mestre de Valencià, Capacitació, C2 (JCQV) i ara per ara, treballe com a professora per als cursos de la JQCV que ofereix Política Lingüística a les Conselleries. També estic al tribunal examinador per a l´acreditació oral de la JQCV i la CIEACOVA.

Em definisc com una persona organitzada, metòdica i, m'adapte a les necessitats de cada alumne per a aconseguir el seu progrés.

En els nivells C1 / C2 treballe amb apunts (estructures lingüístiques, expressió escrita i oral, comprensió escrita, exercicis de gramàtica....) i sempre us facilitaré tota la documentació.

A més, li done molta importància a l´oral, activitat que treballe en totes les sessions (diàleg, monòleg i mediació) i ho fem com si fora l´examen, amb cronòmetre i propostes que han estat als exàmens d´altres convocatòries i aplicant els mateixos criteris de correcció.

També m´agrada fer conversa, on podem opinar de qualsevol tema que ens ha passat o per conéixer-nos millor. Des del meu punt de vista, aquest exercici natural, ajuda a perdre la por atés que quan es parla relaxadament, som capaços d´arribar molt més lluny del que pensem.

Soc molt didàctica, m´agrada explicar tot el que el meu alumne em demana, sense deixar res de costat i, ocupar el temps que ell necessita, sense pressió i sempre amb confiança.


Espere ser de la vostra ajuda,
Fins aviat!
Contactar
Ver más Ver menos

Mis clases

Imparto clases Online

Nivel de las clases

UniversitariosAdultos

Idiomas que hablo

EspañolFrancésValenciano

Educación y certificaciones

Licenciatura: Filología Hispánica (especialitat: Llengua i Literatura valenciana)Otros: Mestre ValenciàOtros: Capacitació i C2 valenciàOtros: CAP

Opiniones sobre mis clases

5
★
14 valoraciones
1
2
3
4
5
100%
C
Cristina
Noviembre de 2022
★ ★ ★ ★ ★
Colette és una exel.lent professora i persona. Amb molta experiència i dedicació, t'ajuda a assolir els teus objectius. Treballar colze amb colze amb ella ha estat un plaer. La recomane 100%. Gràcies Colette.
Ver más
Ver menos
Colette responde:
Gràcies a tu, el plaer ha estat meu!!
A
Almudena
Octubre de 2022
★ ★ ★ ★ ★
Se adapta a tus necesidades. Muy profesional
Ver más
Ver menos
A
Almudena
Octubre de 2022
★ ★ ★ ★ ★
Molt Bona profesora. S’adapta al teu nivell i et prepara totes les parts de l’examen. Recomanable totalment.
Ver más
Ver menos
Colette responde:
Moltes gràcies!!
Ver las 14 valoraciones
Lu Ma Mi Ju Vi Sá Do
Mañana
Mediodía
Tarde
Estás identificado cómo
¿No eres {0}?
Denunciar este perfil Muchas gracias por tu ayuda