Eric Ferro Badia

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El primer serà conèixer el programa i les seves eines. Introducció a formes simples i animació.
- Per entendre com representa el moviment i com el percebem farem una pilota votant on podrem aprendre un principi de l'animació: Estirar i encongir
- Anticipació: farem un cub que intenta donar-se la volta per si mateix. El moviment ens prepara per l'acció final.
- Entrada en escena: és important saber com col·locar la càmera per així ressaltar el que es vulgui i donar l'efecte desitjat.
- Acció continuada: les cosas no es mouen de la mateixa forma.
- Acceleració i desacceleració: s'accelera el centre de l'acció i és ralentitza el principi i el final.
- Exageració: accentuar una acció la fa més creïble.

A partir d'aquí es pot passar a diferents punts depenent de l'interès per aquests:
- Modelar : creació de formes humanoides, animals, escenaris (cases, objectes...)
- Rigging: estructura interna per controlar el personatge.
- Animació de personatges.
- Texturitzar.


Primero conoceremos el programa y sus herramientas. Introducción a formas simples y animación.
- Para entender cómo representar el movimiento y como lo percibimos haremos un balón votando donde podremos aprender un principio de la animación: Estirar y encoger
- Anticipación: haremos un cubo que intenta darse la vuelta por sí mismo. El movimiento nos prepara para la acción final.
- Entrada en escena: es importante saber cómo colocar la cámara para así resaltar lo que se quiera y dar el efecto deseado.
- Acción continuada: las cosas no se mueven de la misma forma.
- Aceleración y desaceleración: acelera el centro de la acción y es ralentiza el principio y el final.
- Exageración: acentuar una acción la hace más creíble.

A partir de aquí se puede pasar a diferentes puntos dependiendo del interés por estos:
- Modelar: creación de formas humanoides, animales, escenarios (casas, objetos ...)
- Rigging: estructura interna para controlar el personaje.
- Animación de personajes.
- Texturizado.


The first will be to know the program and its tools. Introduction to simple forms and animation.
- To understand how the movement represents and how we perceive it, we will make a bouncing ball where we can learn a principle of animation: Strech and squash.
- Anticipation: we will make a cube that tries to turn around by itself. The movement prepares us for the final action.
- Entry on scene: it's important to know how to place the camera to highlight what you want and give the desired effect.
- Continuous action: things do not move in the same way.
- Acceleration and deceleration: accelerates the center of the action and slows down the beginning and the end.
- Exaggeration: accentuate an action makes it more credible.

From here you can move to different points depending on the interest in these:
- Modeling: creation of humanoid forms, animals, scenarios (houses, objects ...)
- Rigging: internal structure to control the character.
- Animation of characters.
- Texturing
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