Hola! Soc en Genís, un jove estudiant de química de segon any amb moltes ganes d'ensenyar i aprendre amb l'alumnat sobre les ciències naturals, en especial èmfasi en l'àmbit de la química i les matemàtiques. La metodologia de les classes és basada en l'anàlisi i la resolució de problemes des d'un raonament estructurat i fonamentat en les bases teòriques de la química i la física. El focus de les...
Hola! Soc en Genís, un jove estudiant de química de segon any amb moltes ganes d'ensenyar i aprendre amb l'alumnat sobre les ciències naturals, en especial èmfasi en l'àmbit de la química i les matemàtiques. La metodologia de les classes és basada en l'anàlisi i la resolució de problemes des d'un raonament estructurat i fonamentat en les bases teòriques de la química i la física. El focus de les classes se centraran en la comprensió del "com" i "per què" resolem aquests problemes amb una interacció estudiant-professor de qualitat i d'escolta activa per part de cadascú de nosaltres. Proporciono classes de cara a repàs d'estiu per a l'alumnat de secundària o batxillerat per a la preparació de l'assignatura de química (física i química en la secundària) o matemàtiques. Per qualsevol pregunta no dubti en conntactar-me!