Perfil de Laura

user photo
Laura
3 valoraciones
15/h
Contactar
1ª clase gratis
Sobre mi
Mis clases
Valoraciones
Contacto

Sobre mi

Sóc graduada en Psicologia i màster en Psicopedagogia, amb més de sis anys d’experiència treballant directament amb infants i adolescents en l’àmbit socioeducatiu. Al llarg de la meva trajectòria, he acompanyat nois i noies en processos d’aprenentatge, desenvolupament personal i millora de les seves competències acadèmiques, tant en entorns formals com en activitats extraescolars i de lleure educ...
Sóc graduada en Psicologia i màster en Psicopedagogia, amb més de sis anys d’experiència treballant directament amb infants i adolescents en l’àmbit socioeducatiu. Al llarg de la meva trajectòria, he acompanyat nois i noies en processos d’aprenentatge, desenvolupament personal i millora de les seves competències acadèmiques, tant en entorns formals com en activitats extraescolars i de lleure educatiu.

Ofereixo classes particulars i suport psicopedagògic adaptat a cada alumne, tenint en compte les seves necessitats específiques i el seu ritme d’aprenentatge. Treballem conjuntament tècniques d’estudi, organització del temps, comprensió lectora, expressió escrita i estratègies per afrontar exàmens amb més seguretat. A més, puc ajudar en la motivació i l’autoestima acadèmica, factors clau perquè l’alumne progressi amb confiança.

Les meves sessions poden ser presencials o en línia, utilitzant eines interactives per mantenir l’atenció i fer l’aprenentatge més dinàmic. També puc coordinar-me amb famílies i centres educatius per establir un pla de treball coherent i efectiu.

M’apassiona ajudar a descobrir el potencial de cada alumne i veure com guanya autonomia i motivació en els estudis. Crec fermament que cada persona té una manera pròpia d’aprendre i que la clau és trobar-la i potenciar-la. Si busques algú proper, amb experiència i capacitat per adaptar-se, estaré encantada de posar els meus coneixements i energia al servei del teu aprenentatge.
Ver más Ver menos

Mis clases

Imparto clases Online

Opiniones sobre mis clases

5
3 valoraciones
1
2
3
4
5
100%
M
Mohamed
Agosto de 2025
La Laura m’ha ajudat durant anys amb els deures i l’estudi, i gràcies a ella he après a organitzar-me millor i a entendre les coses amb més facilitat. Les seves explicacions són clares i sap adaptar-se al que necessites en cada moment, ja sigui preparar un examen, resoldre dubtes o simplement posar ordre al dia a dia. A més, sempre transmet confiança i calma, i això fa que les classes siguin agradables i útils alhora. Amb el seu suport he millorat els resultats i també la manera d’afrontar els estudis. La recomano molt a qualsevol persona que busqui algú que ajudi de veritat en els deures i que a la vegada sàpiga donar aquell punt de motivació que marca la diferència.
Ver más
Ver menos
M
Mohammed
Agosto de 2025
La Laura és una professora molt bona que em va ajudar amb els estudis. Ho explica tot molt bé. A més és molt simpática i feia que les clases fossin més fàcils i agradables.
Ver más
Ver menos
X
Xinyi
Agosto de 2025
La Laura és una persona simpàtica i responsable. És molt bona en ajudar-te si tens cap dubte, sobretot si necessités ajudà en llengua catalana i llengua castellana. També et pot ajudar a escriure excel•lents redaccions i poemes. La meva experiència amb la Laura ha estat increïble!
Ver más
Ver menos
Estás identificado cómo
¿No eres {0}?
Denunciar este perfil Muchas gracias por tu ayuda