Vull ensenyar de forma més orgànica i natural, posant exemples actuals de les coses, creant comparacions que es puguin entendre i dedicant ganes al temari. Igual que a tu, detesto memoritzar i aprendre per després vomitar-ho tot en un examen, per això m'agradaria intentar exercir de docent d'una manera més libiana, per a l'alumne i per al professor.És important equivocar-se i no crear una cultura...
Vull ensenyar de forma més orgànica i natural, posant exemples actuals de les coses, creant comparacions que es puguin entendre i dedicant ganes al temari. Igual que a tu, detesto memoritzar i aprendre per després vomitar-ho tot en un examen, per això m'agradaria intentar exercir de docent d'una manera més libiana, per a l'alumne i per al professor.És important equivocar-se i no crear una cultura de la humiliació o del càstig al voltant, és important saber escoltar la persona a qui estàs impartint les classes, saber què és el que necessita aprendre, com ho necessita i quines són les seves motivacions i gustos.
Ver más
Ver menos