user photo
Maria
13/h
Contactar
1ª clase gratis
teacher
13/h
Contactar
Primera clase gratis
Maria
Localidad Barcelona Capital
Clases de Inglés
verified Datos verificados time 3 años dando clase
Precio
Precio
Primera clase gratis
13 €/h
3 € Suplemento a domicilio
Localidad
Suele dar clases en
Barcelona (Ciudad)
Niveles de las clases
Niveles de las clases
Infantil y preescolar
Primaria
ESO
Bachillerato
Lu Ma Mi Ju Vi Do
Mañana
Mediodía
Tarde
Comparte a este profesor

Inglés a gente de cualquier edad, en Barcelona. Puedo desplazarme.

Descripción del anuncio
Disfruto de dar clases, de ver cómo puedo adaptar los conocimientos al estilo de aprendizaje de cada alumno. Me gustan los retos, así que aspiraré a conseguirle los mejores resultados y le dedicaré el tiempo extra que sea necesario. Tengo materiales propios con los que ir avanzando en las clases. Contáctame con los detalles de tu situación y te paso un esquema del plan personalizado.
Maria en pocas palabras
Començo ara a fer classes d'escriptura professionalment, però he dedicat la major part de la meva vida a llegir obres sobre teoria literària i a analitzar els escrits de diversos autors.

Les classes duren, en principi, una o dues hores, però puc estendre-ho segons les necessitats de cadascú. El dia i l'hora es concretaran per mail o per WhatsApp.

La primera classe surt a meitat de preu (8€), pe...
Començo ara a fer classes d'escriptura professionalment, però he dedicat la major part de la meva vida a llegir obres sobre teoria literària i a analitzar els escrits de diversos autors.

Les classes duren, en principi, una o dues hores, però puc estendre-ho segons les necessitats de cadascú. El dia i l'hora es concretaran per mail o per WhatsApp.

La primera classe surt a meitat de preu (8€), perquè es dedicarà a veure els objectius de l'alumne, la metodologia que prefereix, el seu nivell i de quina manera planeja aplicar els coneixements del curs.

Cada classe està pensada perquè es divideixi en tres parts: teoria, aplicació pràctica i correcció amb comentari personal. L'apartat de teoria s'adequarà als interessos i necessitats de cada alumne, tenint com a màxim referent les propostes de Robert McKee, però amb afegits d'altres teòrics i escriptors. En acabat, l'alumne escriurà un relat curt o esbossarà les idees per a una història tenint en compte l'aspecte de teoria que s'hagi impartit. L'últim terç de classe serà per corregir el seu exercici, indicar-li els punts a millorar i proposar solucions.

A més de les classes, si un alumne té interès en rebre una revisió completa i detallada d'escrits que hagi fet pel seu compte (seguiment d'una novel·la en procés, per exemple, o comentari en profunditat sobre textos que vulgui presentar en un concurs), caldrà que l'enviï per correu, explicant què desitja que analitzi del seu escrit. La revisió serà tant per explicar els encerts del seu escrit com els punts on falla, amb un nivell de detall que resulta impossible durant les classes. En aquest cas, es pagaran deu euros més per cada cinquanta comentaris.
Ver más
Idiomas
Catalán
Zona de Maria
Localidades a las que se desplaza para dar clase
Estás identificado cómo
¿No eres {0}?
×
dislike ¿Hay algún error en este perfil? Cuéntanos Muchas gracias por tu ayuda